Sayfalar

19 Ağustos 2013 Pazartesi

YİNE YALNIZIM

Yine yalnızım 
 Son 4-5 gündür misafirlerim vardır.Onlarla dolu dolu günler yaşadık gezmeler tozmalar yaptık...Hayattan öyle kopmuşum ki dünyadan haberim yok.Televizyonun da bozuk olması etkili tabiki haberdar olmayışımdan.(Dünya da neler neler olmuş, ne zulümler, ne gözyaşı, ne kan.... Rabbim yardımcıları olsun...)
 Ama ben yine yalnızım şu garip memlekette...
 Ben anladım ki 19 yıl bile  geçse insan gurbete alışamıyor .Gurbetin yüzü soğuk,acımasız,haşin, korkutucu  geliyor.Her ne kadar yaşadığım şehir güzel olsa da paylaşacak kan bağın,can bağın kimseler olmayınca hiç tadı olmuyor.
  Bugün ne yapıcam diyip arayacak bir gönül dostunuz da olmayınca şaşırıp kalıyorsunuz.
 Ben Rabbimin dostlarından dost arıyorum.
Sevgilerle
 

2 yorum:

Limon çiçekleri dedi ki...

Rabbim gurbette olan herkesin yardımcısı olsun..

Unknown dedi ki...

Aminnn...Yalnız bu sefer çok zor geldi gurbet nedense.....