Sayfalar

30 Ağustos 2013 Cuma

NACİZANE

ŞİİRİMSİ


Her yer ıssız...
Her yer karanlık....
Aslında gönlüm ıssız ve karanlık
Sakin mi ?
Sakin  değil
 Fırtınalar kopuyor karanlıklarda
O fırtınalar da dümenimi nereye kıracağımı bilmiyorum
Bilmiyorum....
Bilmiyorum nereye gideceğimi
Bilmiyorum neresi sakin ve ıssız
Dümense önümde dönüyor hızlıca
Dümene bakıyorum yalnızca
Göremiyorum....
Neden bu hırçınca dönüyor?
Anlamıyorum....
Eğer anlayabilirsem
Gördüğümün neden olduğunu,
Neden koşarcasına döndüğünü dümenin
Bilirim dümeni nereye çevireceğimi
Onun için bekliyorum öğrenmeyi
ANLAMAYI,GÖRMEYİ,BİLMEYİ....

RANA SULTAN......................




2 yorum:

oxvamu dedi ki...

Bismihi..
Fırtınaların ve karanlığın sahibi, dinginliğin ve aydınlığın da sahibidir. Kur'an pusulası ve Sünnet-i Seniyye dümeni asıl rotaya çevirecektir ruhumuzu ve kalbimizi. Asıl rotaya çevrilmeden ''kulluk'' gemimiz anlamak, bilmek ve görmek zor. Kalplerin gereksizlerle kirlendiği ve zihinlerin anlamsızlarla dağıldığı asrımızda ''kulluk'' gemilerimizi dua kılavuzuyla gerçek rotasında yol aldırabilmek niyazıyla..
Maesselam, maeddua.. Fiemanillah..

Unknown dedi ki...

Allah razı olsun.