Sayfalar

3 Şubat 2014 Pazartesi

BU YAZIYI OKUMALISINIZ

Sevgili Dostlar
Eger hayal bile edemiyorum diyorsaniz.
Depresyondayim kendimi kotu hissediyorum diyorsaniz.
Bu o kadar zor ki asla yapamam diyorsaniz.
Benim sinirlarim var ve ben onlari asamam diyorsaniz.
Hayatim ve hayallerim bile bu kadar diyorsaniz.
Yaradanin verdigi her azanin nimetine sukredemiyorsaniz.
Benim elimden ne gelir iste ben bu kadarim diyorsaniz sevgili blogger dostum engelli hikayeler yazarinin cok sey anlatan fotolar adli yazisini okumanizi isterim.
O fotolar beni cok duygulandirdi heran her saniye sukretme her azamiz sukretmemiz gerektigini bir kez daha hatirladim.
Ve Yaradanin verdigi her nimetin aslinda ne kadar sinirsiz oldugunu o sinirlari bizim kendimizin koydugunu dusundum.
 Bu fotolara birde siz bakin istedim.
Bakalim fotolar size ne dusundurecek duygu ve dusuncelerinizi benimle  paylasirsaniz cok sevinirim

Allah'a emanet olun sevgili yarenler...

4 yorum:

Fatma Basaran dedi ki...

Sendeki derdi ben nimet sayarım, seninkide dertmi.işte bu cümlenin karşılığı o fotoğraflar. Her an her saniye şükretmemiz gerektiğinin karşılığı. Bizlerin onlar kadar sağlam bir kişiliğe sahip olmamız için daha kırk fırın ekmek yememiz gerektiğini, anlatıyor bana göre o fotoğraflar

Mutfakfelsefem dedi ki...

Canım benim :( öyle bir anda geldi ki bu yazı karşıma. . Çevremi anlamak da zorlandığım.. Bir anda içimin boş ve karanlık olduğunu hissettiğim anda. . Ya Rabbi hudutsuzca şükürler olsun :( sayamadigimiz onca nimetlerin için. . Dualar im dasin.. Sevgi ve dua ile. .

Aliye Yücel dedi ki...

Merhaba blogumu ziyaret etmenize ve yazıyı beğenmenize seviniyorum. Hayat bu... Neler var değil mi? Her şey gönlünüzce olsun... Selam, sevgi, dua ile...

Unknown dedi ki...

Duaniza amin diyorum.Allah sizden de razi olsun.Engelli olmasakta bu hic olmayacagimiz anlamina gelmedigini hatirlattiginiz icin.