Sayfalar

30 Ocak 2014 Perşembe

AGLAYAN YUREGIM






Boş sayfaya bakarken aslında boş olmadığını içinde neler neler olduğunu gördüm.Ne hayaller,ne ümitler,ne beklentiler,ne sevdalar var diye yazmisim gecen hafta...Ama bu hafta o umitlerin yerini umitsizlik,hayallerin kirikligi,beklentilerin boslugu doldurdu icimi...
Mutlulukta uzuntu kadar beserdi sonucta.Hayatta mutluluga da uzuntuye de baglanmamali hedef yada amac edinmemeliydi insan..Mutluluga guvenmemeli uzuntu de kahrolmamaliydi.

Halifeligimizin amaci mutluluk pinarini bulmak,uzuntu kuyusunda cikabilmek,depresyon illetine hic bulasmamak degildi elbette ..

Insanoglu asil amacini unutugu an kendini bu buhranin icinde buluyor ve sonra da kendini cikarmak icin psikologtan baslayip kisisel gelisim ve bir suru seyin icine giriyor.

Neyse konuyu dagitmayayim.ve kendimi toplayayim:)))

Evet sonucta biraz uzgunum iste.isin asli ailemin yaninda olmam dolayisiyla ve onlari  da uzmemek adina uzuldugumu bile gosteremiyorum.caktirmadan icim icimi yiyor.uzuldugum noktada ki dugum cozulur mu bilmem ama zamanla acisi gecer...

RABBIMDEN BENIM GIBI YUREGI DARALANLARA YUREKLERINI GENISLETMESINI DILERIM....

2 yorum:

BAL TATLISI dedi ki...

Yazını okuyunca çok üzüldüm arkadaşım.
Tam anlamıyla idrak edemesemde sonuç itibariyle belliki çok sıkıntılısın ve dediğin gibi yüreğin daralmış,ne desem ne yazsam boş ama Allahımız varya ona sığına biliyoruz ya bu bize yeter
Rabbim en kısa zamanda daralan yüreğini Rahmetiyle genişletsin huzurla doldursun her ne sıkıntın varsa gidersin İNŞALLAH

Mutfakfelsefem dedi ki...

Canım benim Dünya dualar ile kaim.. Ben o de çok üzüldüm yakın zamanlar da iyi bilirim. . Üzülme ne olur. . Peygamber Efendimizi düşün. . O ne kadar üzülmus olmalı. . Sen de onunla aynı kaderi paylaşıyorsun.. Dua edelim hep bir yürekten. . İnsirah süresinde buyurdugu gibi "her zorluk için iki kolaylık vardır. ." Rabbim seni sevindirsin... çok üzülüyorum senin için inan ki. . Dua ile. .