Sayfalar

4 Ocak 2014 Cumartesi

Kemal sayar Kalbin direnisi

Bugun haftasonu malum temizlik ve sonunda dinlenmeye cekilmece..Cok seviyorum bu kendime ayirdigim saatleri..Ne mi yapiyorum yilin ilk gunu aldigim kemal sayar kitaplarindan kalbin direnisini okuyorum.Muhtesem bir kitap her sayfasinda altini cizdigim bolumler  var.Kitapla ilgili yorumlarimi yazicam ama oncelikle okuyan varsa fikirlerini almak istiyorum.Hadi bskalim yarenler mutlaka okmussunuzdur bu kitabi yada yazari yorumlarinizi bekliyorum....

6 yorum:

Kiremithanem dedi ki...

Yalnız kaldığımız ve kendimize ayırdığımız vakit ancak kıymetli bir eser veya hayırlı bir işle ilgili olursa faydalıdır kardeşim..elindeki kitabı çok merak ediyorum bilesin..okuduklarını çizdiklerini paylaşmanı bekleyeceğim inşaAllah paylaşırsın..Kemal Sayarın kitaplarıı ilgi ve knedimden bir çok şeye bularak okuyorum..selamünaleyküm..

Unknown dedi ki...

Aleykum selam sevgili degmesin yagli boyam.bu yazar ve kitabiyla tanismam senin vesilenledir.dilegim odur ki daha bircok hayirli seylere vesile olursun. Bu kitabinda aldigim diger kitaplarinda yorumunu insaallah paylasicam

Elif Ayvaz dedi ki...

Ben hiç okumadım Kemal Sayar kitabı.

Unknown dedi ki...

Kesinlikle tavsiye ederim.

Elife dedi ki...

Ne iyi ettiniz de varlığınızdan, blogunuzdan haberdar ettiniz beni
Birbirimize faydamız dokunuz, hayır dua ederiz inşaallah birbirimize
Kitap Üzerine adlı serimde sizi de konuk etmek isterim
Hem blogumu ziyaret eden pek çok kişi de sizinle tanışmış olur
Sevgilerimle
365 günlük

Unknown dedi ki...

Memnuniyetle:))