Sayfalar

12 Mayıs 2013 Pazar

BUYRUN GÖNÜL SAYFAMA


BUYRUN GÖNÜL SAYFAMA
 BUYRUN GÖNÜL SATIRLARIMA…………


Birgün kapı çalmalı..Koşarak kapıyı açmalıyım.Kimler gelmiş kimler …

O’ki ilk kucak,
O’ki ilk ocak,
O ilk cemaat,
O ilk  uyan,inanan,iman eden
O  ilk doğrulayan,
O ilk ümmet, ilk namazı kılan ümmet,
O ilk eş,ilk sevgili,ilk aşık
O ilk yardımcı, ömrünü Rabbine adamış Sevgiliye yardımcı,
O ilk sırdaş,ilk yoldaş,
O ilk şehit,
O Resulün gönül gülü,
O şefkat denizi,
O toplumun mimarı,nesilleri şekillendiren  ilk anne,

O gelmiş,Hz Hatice…

Güzelliğine ,asaletine,adanmışlığına,vakarına hayran hayran bakarken
Kapıdan bir zil sesi daha gelmeli.Hz Hatice’yi evimin en özel yerine oturtup koşmalıyım yeniden kapıya…

Kapıyı açtığımda gözlerime inanmamalıyım…

Evet O’da gelmişti..

O Allah’ın Resulü’yle sabahlara kadar namaz kılandı,
O Allah’ın Resulü’yle oruç tutandı,
O başladığı hiçbir ibadeti yarım bırakmayandı,
O Fahr-i Kainat Efendimiz’le  birlikte ilk hac yapandı,
O tesettürü çok hassas gözeten koruyandı,

O gelen Aişe-i Sıddika idi

O’ da Mü’minlerin en mümtaz annesi idi…
Bu anneler gününde beni yalnız bırakmamış yanıma gelmişlerdi….
Hz.Aişe-i Sıddıka’yı da içeri buyur edip,
 Dizlerini dibine  oturup,
O mübarek annelerin dillerinden
Mü’minlerin anneleri oluşlarını dinlemeliydim.
Annelik sevdalarını.aşklarını dinlemeliydim.
Allah’ın Resulünü dinlemeliydim…
Yaşadıklarını, hayallerini,bütün güzelliklerini,
Ailelerini,çocuklarını,sahabeleri,
İmanı, tebliği,Uhud’u,Bedir’i,Hendek’i,
Ve bir çok şeyi…
Sıra bana geldiğinde,

Kulaklarımda hala çınlayan o  seslerini duymalıydım.
Sabret sabret….
Sabretmelisin….
Sabretmek anneliğin en asli görevlerinden.

Evet bu benim bir hayalim.Müslümanın içinde hep olması gerekli olan ümidi, ben Hz.Hatice ve Hz. Aişe ile oturup sohbet  olarak yaşamak istedim…

Dualarınızda banada yer vermeniz dileği ve umuduyla… 

2 yorum:

Disalce dedi ki...

canım öyle güzel anlatmışsın ki bende yaşadım sanki o duyguyu...ağzına sağlık..Allahım hayırlı dualarımızı kabul eylesin.

Unknown dedi ki...

İnşaallah Rabbim beraber karşılaşmayı nasip etsin o mübarek Annelerimizi....