Sayfalar

29 Mayıs 2014 Perşembe

SELAMUN ALEYKUM YARENLER

SELAMUN ALEYKUM DOSTLAR

Ne kadar uzun zaman olmus yazmayali.Aslinda hep takipteydim dostlarima zaman zamanda yorumlar biraktim.Ama yazmak gelmedi icimden.Icim buruk gonlum kirikti biraz...Son yazimdaki gibi umut ve umutsuzluk denizinde cirpindim durdum.Rabbim affetsin.insaallah umut kiyilarina yanasiriz birgunde...

Anladim ki biseyler yazmak bana iyi geliyor.Edebiyatla yazim kurallariyla dil anlatimla aram iyi olmasa da derdimi sikintimi karalamak rahatlatiyor.Bu kurallari takmadan yazmakta germiyor acikcasi...Sonucta yazi yazmakta dogustan gelen bir yetenek bizde de  o yetenek  cok  yok...Neyse  yinede idare ediyoruz.

Simdilik bu kadar ama bu aralar okudugum kitaplari da bir ara paylasmak istiyorum.insaallah .

SELAM VE DUA ILE  ALLAH 'A EMANET OLUN...




3 yorum:

Adsız dedi ki...

linki vermeyi unutmuşum
http://saadetyamak.blogspot.com.tr/

Rümeysanın Elleri dedi ki...

öpüyorum canım benim.yüreğine sağlık <3

Unknown dedi ki...

ALEYKÜMÜSSELAM VE RAHMETULLAHİ VE BERAKATÜH SİZ YAZIN BİZLER BURADA MUHABBET İÇİN BULUŞMAKTAYIZ BOŞ VERİN İMLA KURALLARI YAZI HATALARINI YÜREKTEN DİLEMEKTEYİZ :)HATASIZ OLAN BİR TEK MEVLAMIZ ...ALLAH A EMANET