Sayfalar

15 Kasım 2013 Cuma

YARADAN'IN İZNİYLE ÇOK ÖZLEDİM.....

ÖZLEDİM



Gecenin zifiri karanlığında bütün mahlukatın gündüzü beklediği gibi özledim.Gecenin en uzun olduğu vakitte,  edilen dualardaki ümide özlem  gibi bende özledim .Kışın toprağın altındaki çiçeklerin  baharın gelişini özlediği gibi özledim. Annenin, askere gönderdiği evladının yeniden gelmesini umut etmesi gibi bende gözyaşlarıyla uğurladığım yavrumun gelmesini umut ettim.
  
    Yavrumun okuldan dönüşünü beklemeyi özledim.Kapıyı açar açmaz çantasını fırlatırcasına atışını özledim.Ben kek yapıcam deyip  keki bana yaptırışını özledim.Ona sarılıp koklamayı hımmm ne güzel kokarmış benim kızım demeyi  özledim.Hergün biryerlere gitsekte çok sıkıldım bugün de mi evdeyiz deyişini özledim.En az dört beş kıyafet giyip çıkarıp bu buna  oldu mu demeni özledim.Çıkardığın kıyafetini söylenerek yerine koymayı özledim.Sen bana hiç yardım etmiyorsun diye söylenmeyi de özledim.
  Özledim çünkü anneleriyle kızlarını görünce burnumun direği sızladı.Öyle bir sızı ki hiç geçmiycek sandım.Belki dillendirirsem paylaşırsam sızım hafifler dedim. Ama hafiflemedi acımda sızımda gitgide büyüdü.Büyüdü kalbimden taştı. Kalbimden dilime  söz oldu,kalbimden gözüme yaş oldu,kalbimden elime dua oldu.Dilimde,  gözyaşımda,dualarımda Rahman'a diledi.Diledi ki özlemim hafiflesin,diledi ki özlediğim yavrum huzurlu sağlıklı mutlu olsun.Benim ona özlemim kadar onun bana özlemi ve ihtiyacı olmasın.Üzgün günü olmasın ki anneme ihtiyacım vardı ama annem yanımda yoktu demesin.Demesin.
Dedirtme Ya Rabbim...
  Bugün özlemim tavan yaptı.Hatta bütün tavanı kapladı.Tavan kapkara özlemimle dolu.

Özlediklerinizi paylaşırsanız  belki özlemim azalmaz ama bir nebze hafifler.:(

Dualarınızı bekliyorum...

4 yorum:

öce dedi ki...


Sevgili arkadaşım, isminizi bilmiyorum, yaşıt mıyız bilmiyorum ama bildiğim, içimden, kalbimden sıcacık bir şey aktığı yazınızı okuyunca. Allah’ım yardımcınız olsun, Allah’ım yardımcımız olsun İnşeAllah.
Zordur hasret çekmek, hasretle beklemek. Bilmiyorum ayrılık nedeninizi. Ama hayatımızda hep ayrılıklar oluyor. Okula gidiyoruz ayrılıyoruz, evleniyoruz ayrılıyoruz. Benim duam hayırlı ayrılıklar, hayırlı kavuşmalar olsun. Gidenlerin de kalanların da kalpleri hep bir olsun. Yüce Yaradanım yavrularımızı da, ailemizi de, bizleri de, herkesi de kötü olan her şeyden korusun. Amin. Sevgilerimle…

Unknown dedi ki...

Allah razi olsun.Rabbim dualarinizi ve dualarimi kabul buyursun.Sevgi ve dua ile kalin

Mutfakfelsefem dedi ki...

Rabbim kavustursunnn.. gönūl ayriligi vermesin..

Unknown dedi ki...

Aminnnn