Sayfalar

28 Ocak 2013 Pazartesi


Yarabbim sana binlerce şükrediyorum.
Şükrediyorum,
beni  yüce peygamberimizin ümmeti olarak,İslam  dini içinde  yaşayan bir milletin bereketli topraklarında yarattığın için.

Şükrediyorum
Yaradan’ı bilip onun dini üzerine yaşamayı kendilerine görev edinmiş bir anne baba verdiğin için.

Şükrediyorum
 Bana Seni anlatabilecek dostluklar verdiğin için.

Şükrediyorum
Bana Seni anlamak çabası verdiğin için.

Şükrediyorum,
Ne yaşarsam yaşayayım yinede bu dünyada çok şanslı olduğum kanaatinde olduğum için.

Şükrediyorum,
Hepsini sevdiğim bana sıla i rahimi yaşatan akrabalarım olduğu için.

Şükrediyorum,
Bana ruhumu şekillendiren güzel bir beden verdiğin için.
Ve bu bedeni sağlıklı kıldığın için.

Şükrediyorum,
Bana annelik duygusunu tattıran bir evlat verdiğin için.

Şükrediyorum,
Bana sevmeyi, sevilmeyi,aşkı, hoşgörüyü öğreten biricik ruh eşimi verdiğin için,

Şükrediyorum,
Kendimi geliştirebileceğim peygamber mesleği verdiğin için.

Şükrediyorum,
Nefes alıp verebildiğim ,gözümü açıp kapatabildiğim, özgürce koşup yürüyebildiğim için,

Şükrediyorum,
Binlerce şükredilecek kişi, olay ve nimet verdiğin için
Ve bunları idrak edebileceğim, beni insan yapan  akıl verdiğin için.
ŞÜKREDİYORUM………………

Hiç yorum yok: